I vårt hus er det flere kriker og kroker som egentlig ikke er til noe.  De var der allerede da vi kjøpte huset-  Egentlig er de ikke til noe annet enn til å sette noen ting der. 

Her har vi laget hyller av de gamle vinduslemmene.  Vi lakkerte oppå den gamle slitte malingen slik at vi kunne vaske dem. 

En av flere madonnnaer jeg har funnet på markeder. 

Har tatt med noen gamle leksikon fra Norge for å kunne slå opp på ord og ting og tang jeg lurer på....  Masse historie i traktene her og det er greit å kunne informere seg litt. 

Litt godlukt og en boks - noen små fargeklatter her og der trengs.

Kommentarer

  1. Så deilig med hus i Frankrike!! For en drøm! Jeg lengter stadig tilbake. (har vært i Nice-traktene en del ganger)Koselige smau med koselige butikker i alle de skjønne landsbyene. Jeg drømmer. Nyt livet og kos deg! Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Her var det mange koselige kroker og hyller! Jeg liker godt den tradisjonelle stilen. Passer så godt til alt det vakre og gamle som finnes på markedene. Kos dere videre!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar