Nytt år - gamle vaner!


Ja - nytt år - gamle vaner, det er nok realiteten for mange, også for meg.  

Derfor har jeg vært på marked i dag som så mange ganger før på en søndag morgen.  

Denne dukken - som ser ut som en blanding av en fireåring og en litt for fyldig gammel dame fanget min oppmerksomhet.  

Hun mangler en finger, kanskje fordi hun har viftet for mye med pekefingeren?  
Da tror jeg at jeg skal ta det til etterretning, og ikke gjøre det for ofte.  
Kanskje kan det være et nyttårsforsett? 

I alle fall blir jeg glad av å se på denne gamle dukken, laget av celluloid i Tyskland en gang før krigen, eller under krigen.  Den er stemplet Germany så det er før 1945.  


Kommentarer

  1. Sær skabning, men charmerende på en måde !
    Elsker også de lidt skæve dukker!
    Godt nytår du!

    Klem Helle

    SvarSlett

Legg inn en kommentar