Julemarked på Hadeland 25. og 26 november

Det begynner å nærme seg jul igjen og jeg tenker på julemarkeder! 

I år har jeg et nytt spennende prosjekt på gang på Hadeland Folkemuseum.  

(Du får opp kart og kjøreinstruksjoner hvis du klikker på Hadeland Folkemuseum over)


Den siste helgen i november - 25 og 26 november er det stor førjulshelg på Hadeland med markeder og aktiviteter flere steder.  
Jeg har fått plass inne i et av de gamle husene på Hadeland Folkemuseum.  Vinduet i første etasje rett over kjellerinngangen blir "mitt rom".  





Et flott gammelt rom har jeg fått til disposisjon.  Det skal jeg fylle med alle mine gamle skatter.  

Så hvis du liker gammelt og antikk - ta en tur til Hadeland denne helgen.  
Kanskje vi kan få se noen før og etter bilder også? 

Disse bildene er fra selve rommet - uten godbitene jeg skal ha med meg.  

Jeg gleder meg til å pynte det!  
Alt jeg har med blir til salgs naturligvis.  

I rommet ved siden av er det kjøkken og her blir det baking av potetlefser.  




Velkommen !

Kommentarer